Thursday 21 April 2016



MARY KAY ??? 
 
 
Apa itu mary kay??
 
 
 Assalammualaikum semua beauty lady !!!
 
mungkin anda pernah dengar dan mungkin ada juga yang tidak pernah dengar langsung kan? hihi. Jadi,izinkan saya untuk berkongsi dengan anda serba sedikit tentang apa itu MARY KAY. Sebelum tu, mari saya perkenalkan seorang wanita yang sangat HEBAT.



Inilah MARY KAY ASH (PENGASAS) MaryKay. Anggun kan wanita ini ? :)
Asal usul nama Mary Kay diambil sempena nama pengasasnya. Apa yang saya suka tentang wanita hebat ini adalah kata-kata semangatnya yang sentiasa memberikan motivasi kepada saya untuk terus maju kehadapan tanpa berputus asa walaupun saya tidak pernah berjumpa dengan dia. Dari quotes dia sajapun saya sudah bersemangat..
 Selain itu, kenapa saya masuk ke bidang ini walaupun pada awalnya saya memang tidak berminat dengan produk kecantikan ini di sebabkan Misi mary kay itu sendiri iaitu "Enriching Women's Life". Saya ingin memperkayakan kehidupan saya, heheh :)
Macam mana MARY KAY ini membantu saya dalam memperkayakan kehidupan saya akan saya kongsikan kemudian. Terlalu banyak yang ingin saya kongsikan dengan anda semua, kita story slow2 okeh ;) hihihi.
 
 
 
Thank you Mary Kay Ash ...





Sincerely,
 
Dynastyh Aksah 
 
Independent Beauty Consultant


No comments:

Post a Comment